Strážnické Brambůrky

Pro Strážnické brambůrky pracujeme již několik let a za tu dobu jsme to konkurenci už pěkně osolili. Dlouhodobě máme nejlepší výsledky, co se týče online marketingové komunikace interakcí na Facebooku, Instagramu a dokonce také Twitteru, a to díky originálnímu obsahu, který odpovídá positioningu klienta. „Nejsme chipsy, jsme brambůrky. Brambůrky z Moravy." – tuto message propisujeme do obsahových seriálů týkajících se jedinečného způsobu výrobu brambůrek a moravskému původu. Dlouhodobě řešíme také packaging, a to jak pro běžnou řadu, tak pro limitované edice. U těch je vždy největší výzva zajistit dostatečné odlišení, abychom získali pozornost zákazníků, ale zároveň příliš neuhnout od vizuálního stylu značky.
Strážnické BrambůrkyStrážnické BrambůrkyStrážnické BrambůrkyStrážnické BrambůrkyStrážnické Brambůrky

Značky, které nám věří

Brands