Proč je naše práce jiná? 
V čem je její hodnota?

Všechno, co v rámci našich projektů pro klienty tvoříme má hlavu i patu. A protože nejsme žádní zelenáči, nezačínáme od paty, ale od hlavy. Zní to banálně, ale běžné to kupodivu není.

Víme, že se všichni těší na kreativní část, chtějí se pustit do akce bez zbytečných prodlev a vidět vizuální zpracování pokud možno zítra. My ale dobře víme, co musí proběhnout dříve, než se vezme do ruky tužka, tablet nebo kamera.

Úspěšné projekty mají obvykle společného jmenovatele, kterým je kvalitní brief. Dobré zadání popisuje nejen to, co musí vzniknout (to je koneckonců často spíše výsledkem našich aktivit), ale hlavně kontext, ve kterém se nacházíme, výzvy, kterým musíme čelit, insighty vypozorované z chování zákazníků, aktivit konkurentů nebo nastupujících trendů na trhu. Dobrý brief v sobě má strategické minimum, které nám poskytne klíčové informace o targetingu, umožní navnímat positioning a naváže esenciálními prvky značky, které musíme vzít v potaz, abychom neměnili trajektorii jejího rozvoje, ale naopak ji umožnili růst rychleji. Dobré briefy ale neexistují.

Našim klientům pomáháme zorientovat se ve všech aspektech strategie tak, abychom k dobrému briefu dospěli. Chce to otevřenou hlavu a schopnost zkrotit nutkání skočit hned ze startu na konec - tedy k samotné patě. Výsledkem je vizualizace strategického rámce, který pomůže udržet marketingové aktivity ve správných kolejích. Ty pak dávají dohromady smysl, podporují se a táhnout značku dál k plnění cílů mnohem rychleji, efektivněji.

Podívejte se na video, které vám dá lepší přehled o tom, jak pracujeme a co s vámi budeme dělat.

Značky, které nám věří

Brands