Letiště Leoše Janáčka Ostrava

Úkolem bylo navrhnout strategii, jak zvýšit obsazenost linky Ostrava – Varšava – svět. K dispozici jsme dostali slušný rozpočet a celou řadu online i offline kanálů od Facebooku až po rádio, citylighty nebo reklamní plochu na eskalátorech v obchodním centru. Začali jsme jak se sluší a patří – diagnózou. Dali jsme dohromady silné a slabé stránky v porovnání s konkurenty, zmapovali zákaznické segmenty, jejich potřeby a možné bariéry pro cestování z Ostravy. Tyto vlastnosti jsme shrnuli do sdělení „Létejte z Ostravy do celého světa" a využívejte „velké výhody malého letiště." Důležitým prvkem komunikace pak byla série videí. Do těch jsme zapojili známou regionální personu a vsadili na vtipný scénář, aby video lidi zaujalo a zapsalo jim do paměti naše sdělení.
Letiště Leoše Janáčka OstravaLetiště Leoše Janáčka OstravaLetiště Leoše Janáčka OstravaLetiště Leoše Janáčka Ostrava

Značky, které nám věří

Brands